Nuffnang

Saturday, April 24, 2010

Cheryl Samad Tak Perasan Bajunya Menampakkan Puting

Cheryl Samad Tak Perasan Bajunya Menampakkan Puting

Selepas foto Cheryl Samad pada malam Anugerah Juara Lagu 23 (AJL23) disiarkan oleh ruangan gosip dalam murai.com.my ramai peminat terkejut lantas memberi pelbagai komen terhadap foto tersebut.

Pelbagai isu berbangkit sehingga ada yang menganggap ia satu perkara yang memalukan dan tidak perlu diperbesarkan.


Apa kes sekalipun, bagi menjawab segala pertanyaan tersebut, murai.com.my telah mendapatkan jawapan eksklusif dari Cheryl Samad sendiri tentang isu pakaiannya itu

"Sebenarnyasaya sudah pakai baju itu waktu raptai penuh. Namun, saya tak perasanapa pun. Pihak produksi dan kakitangan yang terlibat sudah pun menyemaknya dengan lebih terperinci. Tiada siapa pun nampak.

"Bagaimanapun, selepas habis saja siaran langsung AJL tempoh hari, barulah saya sedar ada sesuatu yang tak kena dengan baju itu.Selepas tengok cermin, terkejut besar saya melihatnya dan saya sendiritertanya apa 'benda' tu?




















"Terus-terang, ia bukannya apa yang seperti apa yang kita lihat dan sangka kerana ia sebenarnya adalah lipatan kain organza yang terbentuk di bahagian dalam gaun itu," jelasnya. Tambahnya lagi, setakat malam AJL23, dia tidak menerima sebarang komen negatif dari tetamu lain dan penonton.

Malah, sewaktu ke post party dengan pakaian itu, tiada siapa yang perasan dan menegurnya.
Untuk menyakinkan lagi kenyataannya, Cheryl menjelaskan bahawa baju tersebut di reka oleh rakannya yang juga pereka fesyen tempatan terkenal, Shegar.

"Maaflah, dari awal lagi, saya betul-betul tak perasan. Saya memang percaya 100 peratus kepada designer mengenai bajuyang saya patut pakai. Lagi pun, bagi saya baju perkara kedua, yang paling penting adalah cara penyampaian saya untuk rancangan tersebut.

"Kebiasaannya, saya tidak ada masa untuk tengok baju. Saya jenis main pakai saja apa yang disediakan untuk saya," ujarnya lagi.

Hakikatnya, dia tidak akan serik untuk memakai pakaian sentuhan pereka berkenaan.
"Saya dah biasa bekerja dengan Shegar. Mungkin selepas ini, saya akan lebih berhati-hati dengan pakaian yang diberikan kepada saya. Bukan apa,kadang-kadang lain pula persepsi orang sedangkan kita tidak berniatapa-apaa.

"Saya ingatkan tak ada orang perasan. Rupa-rupanya ramai peminat perasan. Saya minta maaf kepada semua," pinta Cheryl.





bagaimanapun, ini jawapan dari pengurus Cheryl

Ni MM nak cerita sedikit. Dalam satu laman web (bukan milik Kumpulan Utusan) adalah heboh diperkatakan tentang gaun merah dipakai Cheryl pada malam AJL23 baru-baru ini

MM bukan hendak hentam pengurusan baik pun sidang editorial laman tu, cuma MM nak tegur sahaja. MM rasalah, tidak perlu sampai ke tahap sebegitu semata-mata mahu mendapat hits dalam laman web. Tidak perlu mengaibkan mana-mana pihak terutama sekali artis kita. Apa kita ni tahap jakun ke kalau nampak perkara sebegitu pun nak excited? MM pun ada di sana ketika AJL dan tak pula MM nampak "benda" itu. Yang MM nampak ianya adalah seperti lipatan pada gaun tersebut

MM mendapat tahu ni pun dari mulut Aszuad, pengurus Cheryl Samad. Pagi-pagi lagi dia SMS MM mengatakan pasal perihal cerita "anak baju" yang diheboh-hebohkan. Menurutnya lagi, itu bukanlah apa yang disangka. Ianya pleats atau lipatan pada baju yang dipakai Cheryl seperti yang MM sangkakan pada awalnya. Apa-apa pun MM harap tiada spekulasi atau sebarang komen negatif pasal baju ini dilontarkan kepada Cheryl.

No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts with Thumbnails